FAQ - Často kladené otázky

Reklamace / Vrácení zboží

☻ Jak reklamovat, vrátit nebo vyměnit zboží? 


Reklamovat zboží u nás je opravdu jednoduché, přesný postup najdete na stránce Jak reklamovat nebo vrátit zboží ZDE.

Způsoby platby

☻ Jak mohu platit? Proč nelze platit dobírkou? 

Platit lze platební kartou (okamžitá platba), bankovním převodem, vkladem peněz do Raiffeisenbank (2 pracovní dny), nebo poštovní poukázkou typu A. Platební pokyny se Vám zobrazí po dokončení objednávky, jsou zaslány na Váš email a lze je také najít v sekci Můj účet -> Moje objednávky. Platba dobírkou není možná z podstaty fungování nákupní galerie, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo Vám, našim zákazníkům. Jedna objednávka tedy může být expedována hned z několika skladů a u zahraničních zásilek není služba dobírky jednoduše vůbec dostupná. Více ZDE.

Doručování zásilek

☻ Přišla pouze část objednávky, co s tím? 

Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Pokud Vám tedy dorazila zatím jen část zboží, bez obav vyčkejte doručení zbylé části objednávky. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta. Průběh odeslání jednotlivých položek s odhadovaným datem doručení ze své objednávky můžete po přihlášení sledovat zde: Omlouváme se ale službu připravujeme.

☻ Proč není možný osobní odběr zboží? 

Osobní odběr zboží není možný z podstaty fungování nákupní galerie, neboť spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme tak nízkých cen a poštovného zdarma. Osobně však nelze vyzvednout ani skladovky, které máme skladem v Králově Hradeckém skladu, nedisponujeme totiž výdejní kapacitou - prostorovou ani personální, neboť se snažíme snižovat náklady, abychom Vám mohli nabízet naše produkty za výhodné ceny. Více ZDE.

☻ Celní řízení 

Byla-li zásilka od nás zadržena poštou k celnímu projednání, pomůžeme Vám situaci vyřešit k Vaší spokojenosti, neboť tato je pro nás na prvním místě. Podrobné pokyny naleznete ZDE . Zboží pomocí našeho návodu zvládnete rychle proclít a vzniklé náklady Vám budeme kompenzovat. Bylo-li zboží zabaveno, vrátíme Vám peníze za objednávku.

Prodejní doklad

☻ Kde naleznu prodejní doklad, záruční list? 

Záruční list nevystavujeme, není totiž třeba, k reklamaci Vám u nás stačí jen číslo objednávky. Prodejní doklad si můžete stáhnout v sekci Můj účet -> Moje objednávky (http://Atomtech.cz/sales/order/history/) kliknutím na odkaz PDF faktura v řádku příslušné objednávky. Pokud jste si v dané objednávce objednal zboží od více dodavatelů, stáhne se Vám daný počet dokladů. Prodejní doklad na Skladovky vystavuje nákupní galérie AtomTech.cz Prodejní doklady na zboží od zahraničních dodavatelů jsou vystaveny těmito dodavateli a splňují všechny náležitosti pro zaúčtování jako zahraničního účetního dokladu, nejedná se o daňový doklad ve smyslu zákona o DPH.
 

Zboží je skladem

☻ Když je zboží skladem, kdy jej obdržím? 

Do košíku lze vložit a objednat jen zboží, které je fyzicky skladem u nás(skladovky) nebo u dodavatele. Skladovky doručujeme do 3 dnů(4 dnů na Slovensko) od odeslání, ostatní sortiment doručují zahraniční dodavatelé ve lhůtě 10-40 dnů od odeslání. V den odeslání jednotlivých produktů z Vaší objednávky Vám zasíláme informační emaily. Zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů. Proto může být doručeno postupně ve více zásilkách. Zásilka Vám může dorazit do schránky nebo na poštu. Bohužel ne vždy dorazí do schránky oznámení o uložení zásilky na poště, kde již může zásilka čekat na vyzvednutí. Pokud jste si objednal/a zboží od zahraničního dodavatele a zásilka nedorazila do 25 dnů od emailem avizovaného odeslání, doporučujeme se zastavit na pobočce Vaší pošty, aby se zásilka nevrátila odesílateli z důvodu nevyzvednutí. Kontaktujte nás až v případě, když uplyne celá dodací lhůta.
 

Poštovné

☻ Je poštovné opravdu ZDARMA? 

Ano, poštovné bylo, je a vždy bude na veškerý náš sortiment ZDARMA. Nikdy po Vás nebudeme chtít žádný poplatek související s dopravou zboží a to ani při reklamacích. Více ZDE.

☻ Zasíláte zboží i na Slovensko? 

Ano, veškeré zboží je zasíláno i na Slovensko, rovněž s poštovným zdarma. Doba dodání skladovek činí 4 dny na rozdíl od 3 po ČR.
 

Dárek zdarma při nákupu nad 500,-

☻ Jak vybrat dárek do objednávky?

Dárek přídáváme k objednávce náhodně (hračky, různé gadgety, USB flash disky, k objednávce obalu/krytu na telefon přídáme ochranou fólii nebo bezpečností temperované sklo - zdarma nad 500,-) 
  

Zboží - specifikace, dostupnost, chybný popis

☻ Přišla neoznačená semínka, jak poznám která jsou která? 

Každý druh semínek Vám přijde od zahraničního dodavatele v samostatné zásilce. Každá zásilka má své číslo, které najdete ve jménu adresáta na etiketě (např. Jan Novotný #874580). Seznam těchto čísel najdete u každé své objednávky ve správě zásilek zde: http://Atomtech.cz/track/index/ a podle toho již snadno zjistíte, ve které zásilce jsou jaká semínka. Pokud si nebudete vědět rady, napište nám, rádi Vám pomůžeme.

Zákaznický účet, vytvoření objednávky

☻ Nemohu se přihlásit, zapomněl(a) jsem heslo 

Pokud se nemůžete přihlásit do svého účtu, přejděte na tento odkaz http://atomtech.cz/password-recovery , vyplňte svou emailovou adresu a klikněte na Potvrdit. Na email Vám přijde email s unikátním odkazem, po jeho prokliknutí si zadáte heslo nové. Pokud Vám email nepřijde, je možné, že máte např. plnou emailovou schránku nebo u nás na s tímto emailem registrovaní vůbec nejste, to ověříte jednoduše, když si zkusíte vytvořit účet nový zde: http://atomtech.cz/login?back=my-account.

☻ Jak udělat novou objednávku? 

Pokud jste u nás již nakupovali, přihlašte se do svého účtu, vložte si zboží do košíku, přejděte k pokladně a postupujte podle jednotlivých kroků. Pokud se jedná o Váš první nákup, vložte zboží do košíku, klikněte na tlačítko K pokladně a poté klikněte na tlačítko Rychlý nákup nebo se registrujte. Vyplňte svou adresu, vymyslete si a vyplňte heslo od zákaznického účtu, ve kterém budete moci sledovat průběh vyřízení objednávky. Poté se tlačítkem pokračovat postupně proklikejte na Souhrn objednávky. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko Objednat. Nyní objednávku uhraďte podle platebních údajů, které se Vám zobrazí. Veškeré údaje o objednávce Vám taktéž zašleme emailem. 

Odběr emailového zpravodaje

☻ Jak snížím četnost či zruším odběr newsletterů a jak ho znovu obnovím? 

Pokud si přejete snížit četnost zasílání našich newsletterů na 1 týdně nebo odběr úplně zrušit, klikněte vespod libovolného newsletteru na příslušné odhlašovací tlačítko uvozené textem Pro zrušení zasílání novinek z nákupní galerieAtomTech.cz. Pokud si vyberete zasílat newsletter jednou týdně, budeme Vám posílat pouze ty nejoblíbenější nabídky mezi našimi zákazníky. Pokud si odběr úplně zrušíte a budete ho chtít obnovit, můžete tak učinit ve svém účtu ZDE: http://atomtech.cz/identity - (úplně dole)

 


Prosímte, počkejte...